Doriți să returnați produsul pe care l-ați comandat?

Dimensiunile lotului sunt corecte

Dacă dimensiunile transportului sunt corecte, puteți utiliza portalul de retururi

Dimensiunea sau mărimea lotului nu îndeplinește cerințele

În cazul în care dimensiunea sau mărimea transportului nu îndeplinește cerințele, vă rugăm să contactați serviciul clienți.

Verificarea lotului

Verificarea dimensiunilor maxime pentru livrarea la punctul de colectare

Greutate: max. 20 kg
Lungime: max. 105 cm
Lățime: max. 60 cm
Înălțime: max. 60 cm


Portalul de reclamații și returnări

Este atât de simplu:

  1. Trebuie să vă conectați la portal cu numărul facturii și adresa de e-mail. Datele necesare pot fi găsite pe factură.
  2. Apoi trebuie să selectați articolul care urmează să fie returnat sau reclamat și să specificați motivul returnării. În plus, trebuie să specificați dacă societatea trebuie să ramburseze produsul menționat mai sus sau să trimită un articol de înlocuire.
  3. Specificați numărul de etichete de returnare necesare și faceți clic pe , „Trimiteți returnarea” pentru a procesa returnarea.
     

Nu puteți găsi răspunsul?

Cum pot returna un articol sau îl pot elimina din comanda mea? Ce trebuie să fac cu un articol defect sau livrat incorect? Puteți găsi răspunsurile la această întrebare și la alte întrebări despre returnări și reclamații în FAQ.